16.10.12

Οι τουρίστες που δεν ήρθανε ποτέ

Τελικά, όχι μόνο δεν κατάφερε να προσελκύσει νέους τουρίστες η Θεσσαλονίκη, αλλά κατάφερε να χάσει και αυτούς που έχει. Έγγραφο υπογεγραμμένο από τον προϊστάμενο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στο Ισραήλ, Σπύρου Βαλλιάνου, με ημερομηνία 15-5-2012, κατέθεσε ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο Δήμο Θεσσαλονίκης, Κώστας Γκιουλέκας, το οποίο αποδεικνύει την καταστροφική πολιτική της διαχείρισης Μπουτάρη.


Το έγγραφο ουσιαστικά αναφέρεται στην τραγική κατάσταση που παρουσιάζει η πόλη της Θεσσαλονίκης από υγειονομικής και αισθητικής άποψης λόγω των απορριμάτων. Στο έγγραφο, το οποίο απευθύνεται στον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, πρόεδρος του οποίου είναι ο κος Μπουτάρης, επισημαίνονται τα εξής:

«… από το Ισραήλ υπάρχει ανάσχεση των κρατήσεων για τη Θεσσαλονίκη αφού εσείς δεν δείχνετε κανέναν ενδιαφέρον για την ποιότητα του προϊόντος που πουλάτε. Οι συνημμένες φωτογραφίες σ.σ. (φωτογραφίες από τη βρώμικη Θεσσαλονίκη που πνίγεται στα σκουπίδια) είναι λίγες από αυτές που μας στάλθηκαν από δυσαρεστημένους επισκέπτες σας (που δυστυχώς είναι πάρα πολλοί).Κανένας μα κανένας δεν πετάει τα λεφτά του για να κάνει διακοπές, (ούτε και εμείς) σε περιοχές κατώτερες του περιβάλλοντος και της ποιότητας της ζωής που του αξίζει. Λυπάμαι που κάθε μέρα αντιμετωπίζουμε τα ίδια και τα ίδια παράπονα και κανένας δεν δραστηριοποιείται από τους αρμόδιους της πόλης σας, για λίγη ποιότητα του περιβάλλοντος χώρου (ακόμα και για τους Έλληνες πολίτες).»


Ο επικεφαλής της "Ομάδας Δημιουργίας για τη Θεσσαλονίκη" επισήμανε επίσης κάποια ακόμα στοιχεία σε ότι αφορά τη δράση του Δημάρχου στο θέμα του τουρισμού:
-Οι αφίξεις τουριστών από το Ισραήλ μειώθηκαν κατά 50%, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία.
-Η πολιτική του κου Μπουτάρη σε ότι αφορά τις αεροπορικές εταιρείες οδήγησε στην αποχώρηση των British και Alitalia, αφού δυσαρεστήθηκαν με την επιδότηση της Ryanair με το ποσό του ενός εκατομμυρίου ευρώ από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, η οποία απειλεί να διακόψει επίσης τις πτήσεις της, αφού ο Οργανισμός της χρωστά 200.000 ευρώ.
-Ο ΟΤΘ είχε στα ταμεία του 400.000 ευρώ όταν ανέλαβε τα ηνία του ο κος Μπουτάρης τον Ιανουάριο του 2012. Σήμερα έχει 1200 ευρώ.

Τέλος, ο κος Γκιουλέκας αναφέρθηκε και στο θέμα της καθαριότητας. Έγγραφο προερχόμενο από το μηχανουργείο του Δήμου Θεσσαλονίκης αναφέρει πως στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν καθημερινά 19 οχήματα και 6 σάρωθρα. Παρατηρεί ο κος Γκιουλέκας, πως κι αυτά κινούνται χάρη στο φιλότιμο των εργαζομένων, όταν η διοίκηση δεν ξέρει καν πόσα απορριμματοφόρα έχει. Χαρακτηριστικά είπε:

«Χάρις στο φιλότιμο των εργαζομένων αυτή τη στιγμή λειτουργεί υποτυπωδώς ο τομέας της Καθαριότητας. Η παράταξή μας πάντοτε τιμά τους εργαζόμενους στο Δήμο Θεσσαλονίκης ενώ η διοίκησή σας τους χαρακτήρισε πολλές φορές “τεμπέληδες” και “ανίκανους”.
Εντύπωση όμως προκαλεί το γεγονός ότι αυτό το έγγραφο έρχεται από το μηχανουργείο κι όχι από το αρμόδιο γραφείο κίνησης και δεν απαντά στο ερώτημα πόσα απορριμματοφόρα κυκλοφορούν καθημερινά στο Δήμο Θεσσαλονίκης. Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος έχει επανειλημμένα αναφέρει ότι έχει στη διάθεσή του μόνον τρία ή άλλοτε τέσσερα απορριμματοφόρα. Προφανώς στο έγγραφο του Μηχανουργείου αναφέρονται συνολικά τα οχήματα που κυκλοφορούν καθημερινά. Δεν μας ενδιαφέρουν τα οχήματα για την ανακύκλωση ή οποιαδήποτε άλλα οχήματα της υπηρεσίας. Εμείς ενδιαφερόμαστε για το πόσα απορριμματοφόρα κυκλοφορούν καθημερινά για την αποκομιδή των απορριμμάτων και είμαστε μαζί σας για το καλό της πόλης.
Δείξαμε την καλή μας θέληση υπερψηφίζοντας έκτακτα κονδύλια για την αγορά ανταλλακτικών. Εσείς οι ίδιοι αντιπολιτεύεστε τον εαυτό σας, με αποτέλεσμα το Ελεγκτικό Συνέδριο να απορρίψει τις δαπάνες για τις επισκευές που αναθέσατε σε ιδιώτη αφού δεν ακολουθήσατε τις νόμιμες διαδικασίες. Είστε ανίκανοι να καθαρίσετε την πόλη και πρέπει να το παραδεχτείτε.
»

Ο κος Γκιουλέκας έκλεισε την παρέμβασή του ζητώντας να έχει καθημερινή ακριβή ενημέρωση περί των απορριμματοφόρων που κυκλοφορούν στο Δήμο.

TopGunZ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου