7.10.12

Η παρέα θα μεγαλώνει συνεχώς





Σας εύχομαι καλές ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΕΣ και καλούς ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΥΣ!

ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ

Αυτό που με πονάει βαθιά μες στην ψυχή
Με βασανίζει χρόνια απ’τα μικρά μου χρόνια
Πατρίδα μου Ελλάδα Εσύ και μόνο Εσύ
Που σε χτυπούν πάντα σκληρά και υποχθόνια.

Αιμόφυρτη καλή μου πονάς πολύ πονάς
Σε μάτωσαν σου σχίσαν το κορμί σου
Πεθαίνεις μα γεννιέσαι σηκώνεσαι πετάς
Και προσπαθείς να επουλώσεις την πληγή σου.


Είσαι τ’ άγιο φως μου είσαι συ η λαχτάρα μου
Το όμορφο λουλούδι το γλυκό τραγούδι
Είσαι η μουσική μου πάνω στην κιθάρα μου
Κι ας με φαρμακώνεις κι ας με πονάς κι ας με σκοτώνεις!

Καμάρωνα παιδάκι σαν άκουγα για εσέ
Ήσουν η πιο όμορφη μορφή μες στην ψυχή μου
Πονάω κάθε μέρα σαν βλέπω βερεσέ
Ξένοι και ντόπιοι να πουλάνε τη ζωή μου

Απάνω σου κρεμιέται το γένος των Ρωμιών
Που προσπαθεί να κρατηθεί απ’ τα κουρέλια
Και τότε από θαύμα ηρώων και θεών
Ξαναγεννιούνται οι ελπίδες και τα γέλια.

Αγάπη μου και φως μου πατρίδα μου γλυκιά
Υπάρχουν κάποιοι που σε βάζουν σ’ αταξία
Τους έδωσες το φως σου σε είπανε κακιά
Μα ξέρουν όλοι τη μεγάλη σου αξία.

Σε βρίζαν σε σταυρώναν σε ρίχναν στο φτερό
Έτσι και τώρα σε σταυρώνουν κάθε ώρα
Και σε ποτίζουν ξίδι αντί λίγο νερό
Μα θα περάσει και ετούτη εδώ η μπόρα!

Τ.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου