19.12.12

Τι σου είναι η ζωή….


Τι είναι η ζωή;
Τι είναι ο άνθρωπος;
Ποιος είμαι;
Γιατί είμαι;
Τι θέλω στον πλανήτη;


Αυτά και άλλα πολλά φιλοσοφικά με έπιασαν από το πρωί…
Και όχι εξαιτίας της επερχόμενης καταστροφής του κόσμου, βάσει των ημερολογίων των Μάγια και των… ΑΝ.ΕΛ….
Όχι.


Εδώ και έξι εβδομάδες, κάθε κλήρωση του λαϊκού λαχείου καταλήγει σε τζάκποτ, με αποτέλεσμα να αρχίσω να πιστεύω εκείνες τις φήμες που θέλουν τις κληρώσεις να χειραγωγούνται, και να είναι στημένες, έτσι ώστε κάθε φορά που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και η πρωτοχρονιά τα κέρδη να είναι τεράστια, και ο κόσμος να σπεύδει να αγοράζει λαχεία.
Ανάβω λοιπόν πρωί πρωί το τσιγάρο μου, και μπαίνω στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Κρατικών Λαχείων, για να δω τον αριθμό που κληρώθηκε χθες βράδυ, έτοιμος να μάθω για ένα ακόμη τζάκποτ…
Μόλις όμως είδα το πρώτο νούμερο, που κερδίζει €2.500.000 (αν δεν κάνω λάθος) λιποθύμησα (κυριολεκτικά).
Με έπιασε σκοτοδίνη, και πολύ πιθανόν να έπαθα και δυο τρία μικρά εμφραγματάκια.
Μόλις συνήλθα, μετά από αυτοσχέδιες μαλάξεις στη καρδιά, τα πράγματα μπήκαν στη θέση τους.
Και μού ’μεινε μόνο η πίκρα, μαζί με ένα μεγάλο αν!
Πως θα ήταν δηλαδή το υπόλοιπο της ζωής μου, αλλά και του πιτσιρικά μου, αν….
Πέρασαν από το μυαλό μου εικόνες με γιωτ, με βίλες, με πισίνες, με σπορ αμάξια…
Είδα τον γιο μου ενήλικο, να κυκλοφορεί με Ρολς Ρόυς, και να πίνει ακριβά κρασιά….
Είδα τη γυναίκα μου με τουαλέτες, και με κοσμήματα στον λαιμό, να περιφέρεται στο Μονακό….
Και γιατί όλα αυτά τα φιλοσοφικά;
Διότι για πρώτη φορά στη ζωή μου είχα … δοκάρι.
Η καριόλα πέρασε ξυστά και έφυγε…
Και έμεινα ξανά μανά να υπολογίζω πως και με ποιον τρόπο θα πληρώσω τα τέλη κυκλοφορίας, το νοίκι, το πετρέλαιο,  και πως θα μπορέσω να  πάρω και κανένα δωράκι στον μικρό, παλεύοντας με τα φραγκοδίφραγκα.
Και όλα αυτά για μια αντιστροφή δυο αριθμών.
Διότι κυρίες και κύριοι αναγνώστες, ο πρώτος λαχνός έπεσε στο νούμερο 41351.
Και εγώ είχα στη τσέπη μου το νούμερο που βλέπετε στην φωτογραφία…
Πάω να αγοράσω ποντικοφάρμακο.

Strange Attractor

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου