12.1.13

Η Lego δείχνει τι θα πει εξυπηρέτηση πελατών


"Παιχνιδάκι" για την Lego, την εταιρεία με τα γνωστά τουβλάκια, αποδεικνύεται τελικά η εξυπηρέτηση πελατών. Ενώ πέρυσι είχαμε την συγκινητική ιστορία ενός 11χρονου αγοριού από τη Μασαχουσέτη, το οποίο μάζευε τα χρήματά του για δύο χρόνια, ώστε να αγοράσει ένα σετ το οποίο πρόλαβε και σταμάτησε να παράγεται, αλλά η εταιρεία του έστειλε ένα κομμάτι, φέτος έχουμε την ιστορία του Luka από τη Βρετανία.

Ο 7χρονος Luka Apps ξόδεψε όλα του τα λεφτά τα Χριστούγεννα σε ένα σετ από την καινούρια σειρά της Lego με θέμα τεχνολογικά ανεπτυγμένους Ninja και όνομα Ninjago Ultra Sonic Raider (Σ.Σ.: να πω την αλήθεια κι εγώ όταν το είδα σε μια προθήκη καταστήματος τα Χριστούγεννα, μου τρέξανε λίγο τα σάλια, οι άντρες ποτέ δε μεγαλώνουμε), αλλά έχασε τη φιγούρα του κεντρικού ninja ήρωα, Jay ZX, σε μια βόλτα στα μαγαζιά με τον πατέρα του.

Ο Luka αποφάσισε να στείλει ένα γράμμα στην Lego:

Γεια σας.
Με λένε Luka Apps και είμαι εφτά χρονών.
Με όλα μου τα λεφτά που μάζεψα για τα Χριστούγεννα αγόρασα το Ninjago σετ του Ultrasonic Raider. Το νούμερό του είναι 9449. Είναι πολύ καλό.
Ο Μπαμπάς μου με πήγε στο Sainsburys και μου είπε να αφήσω τα ανθρωπάκια στο σπίτι, αλλά εγώ τα πήρα και έχασα τον Jay ZX στα μαγαζιά, καθώς έπεσε από το μπουφάν μου.
Είμαι πολύ στεναχωρημένος που τον έχασα. Ο Μπαμπάς μου είπε να σας στείλω ένα e-mail για να δω αν μπορείτε να μου στείλετε έναν άλλο.
Υπόσχομαι να μην τον ξαναπάρω στα μαγαζιά αν μπορείτε.
Luka

Σύντομα, ο Luka πήρε μια απάντηση από τον "Richard," έναν υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών της Lego, ο οποίος είπε ότι συζήτησε το θέμα με τον Master Sensei του Ninjago, Wu. Η απάντηση του Richard ήταν:

Luka, είπα στον Sensei Wu ότι έχασες τη φιγούρα σου του Jay καθαρά από ατυχία και ότι δεν θα άφηνες ποτέ να ξανασυμβεί κάτι τέτοιο.
Μου είπε να σου πω: "Luka, ο πατέρας σου ακούγεται σαν ένας πολύ σοφός άνθρωπος. Πρέπει πάντα να προσέχεις τις Ninjago φιγούρες σου όπως οι δράκοι προσέχουν τα Όπλα του Spinjitzu!"
Ο Sensei Wu μου είπε ακόμα πως θα ήταν εντάξει να σου στείλω έναν καινούριο Jay και μου είπε πως θα ήταν επίσης εντάξει να σου στείλω και κάτι έξτρα γιατί οποιοσδήποτε μαζεύει τα λεφτά του για τα Χριστούγεννα για να αγοράσει το Ultrasonic Raider πρέπει να είναι ένας πολύ μεγάλος θαυμαστής των Ninjago.
Οπότε, ελπίζω να ευχαριστηθείς τη φιγούρα σου του Jay με όλα του τα όπλα. Θα έχεις μάλιστα την μόνη φιγούρα Jay που συνδυάζει τρεις φιγούρες σε μία! Θα σου στείλω επίσης και έναν κακό τύπο για να έχει η φιγούρα σου να πολεμάει!
Απλά να θυμάσαι τι είπε ο Sensei Wu: προστάτευε τις φιγούρες σου όπως τα Όπλα του Spinjitzu! Και φυσικά, πάντα να ακούς τον πατέρα σου!

Η ιστορία πλέον έχει διαδοθεί σε όλον τον κόσμο και ο Luca είναι το πρόσωπο της ημέρας στην Βρετανία. Εν τω μεταξύ, ο πατέρας του Luca έχει να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις του τύπου μέσω Twitter. Όπως έγραψε νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα "Το να γράψεις ένα μήνυμα στον Richard της Lego αποδεικνύεται δυσκολότερο από ότι πίστευα. Πως να τον ευχαριστήσεις αρκετά για το ότι πραγματοποίησε το όνειρο ενός μικρού παιδιού?"

Ένας πραγματικός ninja της εξυπηρέτησης πελατών.

TopGunZ, από AdWeeks

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου