12.2.13

Ποιητική θλίψη....

Απόψε με έπιασε το ποιητικό μου, για αυτό και σας αφιερώνω μια δική μου σύνθεση.
Ένα καταπληκτικό σπάνιο βιντεάκι του χαμένου Θεσσαλονικιού ποιητή Αλέξη Τραϊανού (που αυτοκτόνησε στα 36 του χρόνια), με την μουσική υπόκρουση των Morphine.






Αλέξης Τραϊανός: Φιλολογικό ψευδώνυμο του Αλέξανδρου Ζαβατάρη.
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1944.
Σπούδασε οικονομικές και πολιτικές επιστήμες.
Εργάστηκε στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Αυτοκτόνησε το 1980 στο Καπανδρίτι Αττικής.

Ποιητικές συλλογές:
«Οι μικρές μέρες», εκδ. Τραμ, Θεσσαλονίκη, 1973
«Η κλεψύδρα με τις στάχτες», εκδ. Εγνατία, Θεσσαλονίκη 1975
«Το δεύτερο μάτι του Κύκλωπα /
Cancerpoems», εκδ. Τραμ, Θεσσαλονίκη, 1977
«Το σύνδρομο του Ελπήνορα», εκδ. Ύψιλον, Αθήνα, 1984
«Φύλακας Ερειπίων – Τα ποιήματα» (συγκεντρωτική έκδοση με επιμέλεια του Στέφανου Μπεκατώρου και του Αλέξη Ζήρα), εκδ. Πλέθρον, Αθήνα, 1991

Δοκίμια:
«Το απόν και το παρόν πάθος», περιοδ.
Kαινούργια Eποχή, 1976

1 σχόλιο:

  1. Τι μου έκανες τώρα, ρε STRANGE μου..Ο Αλέξης με αγαπούσε πολύ. Μου έστειλε τα πρώτα του ποιήματα,έχω τα χειρόγραφα(!!!)τότε στις αρχές της δεκαετίας του 70 που στήσαμε το Κίνημα της Αμφισβήτησης στην Ποίηση..
    Τον θρήνησα, θύμωσα,τσαντίστικα που αυτοκτόνησε.
    Τι ευαίσθητο πλάσμα,Θεοί..

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή