8.3.13

Ή στραβός είναι ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε….


Μέσα στον γενικό ορυμαγδό των καταθλιπτικών ειδήσεων που μας βομβαρδίζουν κάθε μέρα, υπάρχουν που και που κάποια (φαιδρά) νέα, που εμένα τουλάχιστον, μου προκαλούν θυμηδία, και με βοηθούν στο να αντέξω τα σοβαρά, όπως είναι η ανεργία, η ύφεση, τα χαράτσια, και οι… Σκουριές.


Μιλάω για μια είδηση που διάβασα στον τύπο, και η οποία αν δεν ήταν πραγματική, θα ήταν σίγουρα ένα από τα πιο ευφάνταστα και κωμικά σενάρια!
Αλλά, θα μου πείτε, στην Ελλάδα ζούμε… οπότε όλα είναι πιθανά.
Και μάλιστα, η συγκεκριμένη δεν μου προκάλεσε απλά θυμηδία, αλλά κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό!



Η Μιμή Ντενίση διδάσκει υποκριτική!!!!!
Ναι. Έτσι ακριβώς.
Και μάλιστα σε πανεπιστήμιο….
Σε ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα!!!!!
Η είδηση μου προκαλεί τόση έκπληξη, όση θα μου προκαλούσε και το να μάθαινα ότι ο Πάντζας προτάθηκε για Όσκαρ ερμηνείας.
Ή ότι ο Κουράκης για Νόμπελ ποίησης….
Μα πάνε καλά οι Κύπριοι, διότι περί κυπριακού πανεπιστημίου πρόκειται, ή η οικονομική τους κρίση τους βάρεσε στα μηνίγγια;
Διαβάζω λοιπόν την δήλωση της Μιμής, που λέει: «Όλα τα καλά πράγματα μου έχουν έρθει από το εξωτερικό, και όχι από την Ελλάδα. Οι μεγάλοι μου υποστηρικτές ήταν πάντα ξένοι, όπως ο συγγραφέας Μάρτιν Σέρμαν, η Ολυμπία Δουκάκη, η γαλλική κυβέρνηση, και τώρα η Κύπρος.
Όταν λοιπόν το πανεπιστήμιο της Λευκωσίας μου πρότεινε να οργανώσω και να διευθύνω ένα τμήμα όπου διδάσκουν σημαντικοί Κύπριοι σκηνοθέτες και ηθοποιοί, δεν θα μπορούσα να αρνηθώ. Επίσης διδάσκω και σύγχρονο θέατρο…».
Ήμαρτον!
Τόση καλλιτεχνική πενία στην μαρτυρική μεγαλόνησο;
Τους βλέπω οσονούπω να καλούν και τον αοιδό Οικονομόπουλο να διδάξει φωνητική (μόνο μην τον πουν να περάσει έξω από την ΕΛΔΥΚ, και τον πιάσει κανένα τρέμουλο).
Έτσι, με αυτά και με αυτά, η κρίση συνεχίζεται, αλλά ευτυχώς, που και που σκάει και κανένα χαμόγελο στα χείλη μας με αυτά που ακούμε.
Η Ντενίση διδάσκει υποκριτική!
Ακόμη να το χωνέψω…
Άντε με το καλό και διευθύντρια στο Actors Studio

Strange Attractor

ΥΓ- Θα μου πείτε εδώ εκλήθη ο ΓΑΠ να διδάξει διαχείριση οικονομικών κρίσεων στο Χάρβαρντ, κι εσύ κόλλησες στη Μιμή;
Τι να πω;
Ή στραβός είναι ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε…
Ρε σεις Κύπριοι, δεν με καλείτε κι εμένα, που έχω ανάγκες, να οργανώσω κανένα τμήμα πυρηνικής φυσικής, ή κβαντομηχανικής;
Είχα διαβάσει κάποτε για αυτά στο περιοδικό Down Town του Πετράν.
Άρα το κατέχω το θέμα (όσο κατέχει η Μιμή την υποκριτική).

1 σχόλιο: