12.1.14

Οι ευαγγελιστές της Αποκάλυψης…



Τους ακούς να προεξοφλούν την καταστροφή και νομίζεις από το ύφος τους
πως απολαμβάνουν τη θέα της λύτρωσης. 



Η Ελλάδα θα βγει από το ευρώ, το ευρώ θα καταρρεύσει και μαζί του και ολόκληρο το ευρωπαϊκό οικοδόμημα.
Το κοινωνικό ξέσπασμα είναι αναπόφευκτο, οι κατά συρροήν αυτοκτονίες θα αυξηθούν με γεωμετρική πρόοδο, μαζί με την ομοφυλοφιλία και τα προβλήματα αναπνοής.
Στους δρόμους θα κυκλοφορούν μόνον άνεργοι, οι δε εργαζόμενοι θα εξορισθούν στα ξερονήσια του Αιγαίου.
Οι ψεκασμοί θα πέφτουν βροχή…


Και επειδή όλα αυτά θα γίνουν με μαθηματική ακρίβεια, το έχουν προβλέψει γέροντες σοφοί που μιλούν τη γλώσσα του επέκεινα καλύτερα να γίνουν όσο πιο γρήγορα γίνεται για να μπορέσουμε να μηδενίσουμε τον χιλιομετρητή και η ωραία Ελλάς να ξεκινήσει το νέο της ιστορικό ταξίδι από την αρχή.
Είναι βέβαιο πως όλοι αυτοί οι άνθρωποι έχουν τα νεύρα τους και αναρωτιέμαι αν και ο φίλος Νίκος Δήμου είχε τα νεύρα του όταν έγραψε στην ιστοσελίδα Protagon εκείνο το άρθρο με τίτλο «Να βγει ο ΣΥΡΙΖΑ να τελειώνουμε».
Να βγει ο ΣΥΡΙΖΑ για να τελειώνουμε με τον μύθο της αριστεράς.
Πώς λένε να γίνει ένας γερός σεισμός για να τελειώνουμε με τα αυθαίρετα; Διότι ή πιστεύεις ότι ο Παναγιώτης Λαφαζάνης είναι ο άνθρωπος που όλοι περιμένουμε για να βάλει τη χώρα σε ορθή πορεία, ή δεν αντιλαμβάνεσαι πως μαζί με τον μύθο της αριστεράς κινδυνεύεις να τελειώσεις κι εσύ.
Κι εγώ έχω τα νεύρα μου αλλά δεν κάνω έτσι.
Ούτε εγώ αντέχω άλλο αυτό το γενικευμένο σούρσιμο μιας κοινωνίας που ζει μόνον για να πληρώνει λογαριασμούς.
Ούτε εγώ αντέχω τις πολιτικές κενολογίες περί ανάπτυξης με το ανθρακικό που έχει εξατμιστεί και τους έχει μείνει μόνον η ξινίλα.
Κι εμένα με τρελαίνει ο πατερναλισμός του αχόρταγου κ. Στουρνάρα.
Πλην όμως με κρατάει μια πολύ απλή και μάλλον κοινότοπη σκέψη, κάτι σαν ένστικτο αυτοσυντήρησης.
Και πώς είμαι βέβαιος πως θα στέκομαι στα πόδια μου αφού τελειώσουμε, και δεν θα έχω κι εγώ «τελειώσει» μαζί με τα υπόλοιπα;
Θα μετεωρισθώ επ’ ολίγον στον αττικό ουρανό, θα παρακολουθήσω το θέαμα της χώρας που καταρρέει κι όταν κοπάσει ο κουρνιαχτός θα προσγειωθώ για να κάνω τον απολογισμό.
Διότι υπάρχει και μια λεπτομέρεια, κάτι σαν τα ψιλά των συμβολαίων.
Οταν ο ευαγγελιστής Ιωάννης έγραφε την Αποκάλυψη είχε κατά νου τον υπεσχημένο από τον Θεό του άλλο κόσμο.
Οι δικοί μας ευαγγελιστές ποιον άλλον κόσμο οραματίζονται;

Τάκης Θεοδωρόπουλος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου