19.2.14

Αεροψεκασμοί, ομίχλες, και … ΜΚΟ!



Αυτές τις μέρες, δυο είναι τα κυρίαρχα ζητήματα που απασχολούν τη χώρα.
Οι αποκαλύψεις για τις ΜΚΟ με τα λερωμένα χέρια, και οι ασυνήθιστες πυκνές ομίχλες που καλύπτουν απ’ άκρη σε άκρη την Θεσσαλονίκη και την Αθήνα.



Και επειδή εμάς εδώ στον Ορθογράφο, δεν μπορούν να μας πιάνουν Κώτσους, και πάντα προλαβαίνουμε τις εξελίξεις, αποφασίσαμε να αναλάβουμε δράση….



Πρώτον, όσον αφορά στις ΜΚΟ, ανέκαθεν απορούσα ποιο το νόημά τους, αφού ούτως ή άλλως το κράτος τις επιχορηγεί, και άρα εμείς τις πληρώνουμε, και άρα είτε κυβερνητικές είτε μη κυβερνητικές, ένα και το αυτό.
Μέχρι που κατάλαβα ότι η μαγκιά είναι στο να περνάνε στη ζούλα τα κονδύλια, χωρίς ελέγχους, παραστατικά,  κλπ, και τα λεφτά να αλλάζουν χέρια και να «αναδιανέμονται» χωρίς πολλά πολλά.
Μεγαλειώδης σύλληψη δηλαδή.
Και έτσι φτάσαμε η Ελλάδα των 9 εκατομμυρίων, να διαθέτει, λένε, πάνω από χίλιες ΜΚΟ, με διάφορα αντικείμενα, το ένα πιο εξωτικό από το άλλο.
Ούτε ο Καναδάς, αλλά ούτε και ο ΟΗΕ δεν διαθέτουν τόσες πολλές εθελοντικές ομάδες, που τρέχουν σε ολόκληρο τον πλανήτη, προσφέροντας τη ψυχή τους….
Μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, σε μια από αυτές ήταν και ιδρυτικό μέλος ο Κώστας Χαρδαβέλας, μόνο που δεν το ήξερε ούτε ο ίδιος, και γι αυτό αφιέρωσε ολόκληρη εκπομπή, προσπαθώντας να καταλάβει τι έγινε!
Όσον αφορά στις ομίχλες, εκεί τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα.
Οι ψεκασμοί πέρασαν σε μια νέα, ανώτερη φάση.
Και οι δράστες τους έγιναν πλέον ξετσίπωτοι. Αποθρασύνθηκαν…
Αφού είδαν ότι όσο και να μας φλιτάρουν, εμείς δεν αντιδρούμε (πλην των ηρωικών Αν. Ελ), αποφάσισαν να μας μπουκώσουν, έτσι ώστε τα άνομα σχέδιά τους να ολοκληρωθούν πολύ πιο σύντομα από όσο αρχικά αναμένονταν.
Εξ ου και η ξαφνική κάλυψη της Αθήνας από ένα πυκνό «σύννεφο», και οι καθημερινές πλέον ομίχλες της Θεσσαλονίκης.
Έχουσιν, όμως, γνώσιν οι φύλακες….
Έκατσα λοιπόν και σκέφτηκα.
Και βρήκα τη λύση…
Θα ιδρύσω ΜΚΟ, με αντικείμενο την καταπολέμηση των ψεκασμών.
Να ξεμπροστιάσουμε δηλαδή τους μασόνους, και τα μαύρα και άραχλα διεθνή συμφέροντα που μας ψεκάζουν, ποιος ξέρει με ποια μακροπρόθεσμη ατζέντα.
Και μη μου πείτε ότι δεν έχω σχέση με το αντικείμενο, και πως θα τα καταφέρω, αφού έχω…
Ένας κουνιάδος μου είχε πετάξει κάποτε με τσέσνα, ενώ εγώ ο ίδιος έχω πάει τρεις φορές στην Αθήνα με αεροπλάνο, και είχα γκόμενα κάποτε μια αεροσυνοδό της Galaxy, αλλά επί πλέον  έχω κάνει και αίτηση στην Ryanair να με προσλάβει ως βαλιτσά, τώρα που δημιουργεί χιλιάδες θέσεις απασχόλησης στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.
Πλήρωσα μάλιστα και ουκ ολίγα ως προκαταβολή για την εξειδικευμένη εκπαίδευση που θα μου κάνει…
Εξάλλου, εδώ η Φώφη έγινε υφυπουργός Άμυνας (θα έχω να το λέω στα εγγόνια μου αυτό) χωρίς να έχει πάει καν φαντάρος (όπως και ο Άκης άλλωστε), κι εγώ δεν μπορώ να ασχοληθώ με τους αεροψεκασμούς;
Τι μας λέτε καλέ;
Αν τα βρω σκούρα, θα συμβουλευτώ την Ραχήλ, μπορεί και τον Καπερνάρο, και όλα θα πάνε καλά.
Αν πετύχω και τη πολιτική στήριξη του κατ’ εξοχήν ψεκασμένου κόκκινου Πάνου, τότε ποιος με πιάνει;
Μη ξεχνάτε πως ο πολύς Τζεβελέκος (έτσι τον λένε;) ξεκίνησε από καλόγερος(!), και μέσα σε δέκα μόλις χρόνια διαχειρίζονταν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, απασφαλίζοντας … πολεμικές νάρκες!!!!!
Για να μη σας θυμίσω την Δούρου, που ενώ τελείωσε την παιδαγωγική ακαδημία, μέσα σε ελάχιστα μόνο χρόνια κατέληξε σύμβουλος γεωστρατηγικής πολιτικής του υπουργού Άμυνας, και συνέτασσε μάλιστα και γεωπολιτικές αναλύσεις!!!! (Για αυτό και μόνο κάνω έκκληση στον πρωθυπουργό μη τυχόν και ξεκινήσει κανέναν πόλεμο, την βάψαμε…).
Οπότε, έχουμε και λέμε: Από αύριο ξεκινάω τις διαδικασίες ίδρυσης, στελέχωσης, και δραστηριοποίησης μιας ΜΚΟ, με σκοπό και αντικείμενο την αντιμετώπιση των αεροψεκασμών.
Δεν έχω καταλήξει ακόμη στο όνομα, αλλά προσανατολίζομαι στο «μας πσαικάζουν αφού».
Όποιος έχει καμιά καλή ιδέα, ας μου στείλει μήνυμα.
Όπως και να’ χει, θα χεστούμε στο τάληρο….

Strange Attractor

ΥΓ- Και πέραν των επιχορηγήσεων, μπορούμε να πουλάμε και ειδικά αντιψεκαστικά κράνη!!!!
Πρίτι χέλμετ κλπ.
Ακόμη και μπλουζάκια…
Μέχρι και ο Φούχτελ μπορεί να μας χαρτζιλικώσει. Έχω κονέ.

ΥΓ 2-  Αδελφή πολύ γνωστής Ελληνίδας πολιτικού πήρε 600.000 ευρώ μέσω ΜΚΟ, προκειμένου να φτιάξει στην Αιθιοπία ένα σχολείο 100 τ.μ. με χωμάτινο δάπεδο. Όταν ζητήθηκε από τον πρέσβη της περιοχής να επιβεβαιώσει την ύπαρξη του έργου και το πραγματικό της κόστος, εκείνος αρνήθηκε να το πράξει. 
Είπατε κάτι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου