29.7.14

Διατροφική απάτη, ή μήπως έμπνευση;


      Σε όσους αρέσουν τα ψητά κοτόπουλα σούβλας, θα έχουν παρατηρήσει εδώ και  
      καιρό  κάτι περίεργο στα σούπερ μάρκετ της Αμερικής.



Ότι πιο φτηνά κοστίζουν τα ήδη ψημένα κοτόπουλα από τα άλλα, που πρέπει να τα μαγειρέψουν μόνοι τους…


Η μαγειρική στο σπίτι είναι συνήθως πιο φτηνή απ ότι το έτοιμο φαγητό. Έτσι δεν είναι;
Οπότε τι συμβαίνει με τα κοτόπουλα;
Ε, λοιπόν, τα σούπερ μάρκετ ψήνουν τα κοτόπουλα τα οποία πλησιάζουν ή βρίσκονται κοντά στην ημερομηνία λήξης τους.
Και αυτό δεν γίνεται μόνο με τα κοτόπουλα, αλλά και με πολλά άλλα προϊόντα που προσφέρονται μαγειρεμένα.
Πρόκειται μήπως για απάτη εις βάρος του καταναλωτή;
Όχι… καθόλου.
Μάλιστα πρόκειται για μια εξαιρετικά εμπνευσμένη στρατηγική μάρκετινγκ.
Αντί να υφίστανται χασούρα, οι υπεύθυνοι εκμεταλλεύονται τη κατάσταση και βγάζουν κέρδη.
Χωρίς να βλάπτεται το δημόσιο συμφέρον από πλευράς υγιεινής.
Πρόκειται για μια «καινοτομία» για την οποία δεν μιλάει κανείς, αλλά στη πραγματικότητα είναι ένα από αυτά τα μικρά και απλά πράγματα που έχουν κάνει την αμερικανική οικονομία πιο αποδοτική τα τελευταία χρόνια, γράφει το Bloomberg.
Με την μέθοδο αυτή επωφελείται τόσο το κατάστημα όσο και ο πελάτης, χώρια τα τρόφιμα που δεν πετάγονται στα σκουπίδια…

Απόδοση: S.A.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου