13.5.15

Μας ψεκάζουν… σας λέω!



«Πιστεύω ότι γίνονται κάποιοι ψεκασμοί δεν ξέρω για ποιους λόγους» δήλωσε την Τετάρτη η υποψήφια βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων και προταθείσα για τη θέση της αντιπροέδρου της ΕΦΕΤ Φωτεινή Αθανασοπούλου, μια ημέρα μετά την απόσυρση της υποψηφιότητάς της λόγω του θορύβου που δημιουργήθηκε στη Βουλή για τις απόψεις της…


 
«Έχει ήδη  αποδειχθεί ότι γίνονται για στρατιωτικούς λόγους και για αλλαγή του κλίματος και αυτό το πράγμα θέλουμε να το διερευνήσουμε» επέμεινε η κυρία Αθανασοπούλου…



«Εγώ προβληματίζομαι σαν απλό άτομο σκεπτόμενο(!!!!!!!) και σαν επιστήμονας. Το ότι ανεβάζουμε κάποιες αναρτήσεις δεν σημαίνει ότι καταρχάς αποδεχόμαστε τα πάντα.
Κατά δεύτερον υπάρχουν στοιχεία επιστημονικά, υπάρχουν  επιστήμονες-καθηγητές και υπάρχουν και συνέδρια του ΟΗΕ πάνω σε αυτό το πράγμα και επομένως ποια είμαι εγώ και οποιοσδήποτε άλλος που να αμφισβητήσει αυτά τα συνέδρια και τις επιστημονικές απόψεις. Και σας λέω το ότι ανεβάζουμε κάτι δεν σημαίνει 100% ότι αποδεχόμαστε τα πάντα.
Το ότι εγώ θέλω να ξυπνήσω κάποιους ανθρώπους να προβληματιζόμαστε αυτό φαίνεται ότι στην σημερινή κοινωνία απαγορεύεται» συνέχισε να υποστηρίζει τις απόψεις της.
Υποστήριξε, ωστόσο μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1, ότι τα όσα παρουσιάστηκαν από βουλευτές του Ποταμιού και του ΠΑΣΟΚ ήταν «κουτσομπολίστικα σχόλια σε κάποια σελίδα μου στο Facebook που ξέρουμε πολύ καλά ότι στις προσωπικές σελίδες καμιά φορά γράφουμε και υπερβολές και κάνουμε και πλάκα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου