28.10.15

Γιατί είναι επικίνδυνος ο Υπουργός Παιδείας…



Ο υπουργός Παιδείας είναι επικίνδυνος γιατί είναι πολιτικά ανόητος, όχι γιατί θέλει να βάλει ΦΠΑ στα ιδιωτικά σχολεία.




Ενημερώνω (χωρίς να οφείλω) ότι εγώ στέλνω το παιδί μου σε ιδιωτικό και πληρώνω κανονικά τους φόρους μου για τη δημόσια εκπαίδευση όπως είναι λογικό παρόλο που δε την χρησιμοποιώ. Σημειωτέον ότι στη Γερμανία παίρνεις απαλλαγή σε αντίστοιχη περίπτωση αλλά εδώ πληρώνουμε τους βο(υ)λευτές, στα σχολεία θα πούμε όχι;;



Θα συνεχίσω να πληρώνω τους φόρους αυτούς κανονικά γιατί θέλω τα δημόσια σχολεία να είναι αξιοπρεπή και να είμαι περήφανος για αυτά καθώς το θεωρώ το βασικό πρώτο βήμα για να αλλάξει αυτή η χώρα
Όμως γιατί να πληρώσω και ΦΠΑ;
Από τη στιγμή που στέλνοντας εγώ το παιδί μου σε ιδιωτικό απαλλάσσω το κράτος από 6500 ετησίως που κοστίζει κάθε παιδί δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μου ζητάνε κι άλλα κι άλλα κι άλλα κι άλλα.
Παρεμπιπτόντως σχεδόν όλοι οι γνωστοί μου που στέλνουν τα παιδιά τους σε δημόσια σχολεία έχουν δικό τους σπίτι και ίσως ένα εξοχικάκι, άλλοι έχουν διαμερισματάκι για τα παιδιά όταν μεγαλώσουν, άλλοι έχουν έτοιμο το πανωσήκωμα για προίκα στην κόρη και άλλοι συντηρούν δύο πατρικά στα χωριά του ζεύγους εκατέρωθεν.
Εγώ δεν έχω ούτε ένα σπίτι δικό μου άρα είναι θέμα προτεραιοτήτων κύριοι.
Και δυστυχώς με τη φάση αυτή διαπίστωσα όχι πόσο επικίνδυνος είναι ο υπουργός αλλά πόσο επικίνδυνοι είναι οι μικροαστοί που με περιτριγυρίζουν και οι οποίοι έχοντας άλλες προτεραιότητες δεν μπορούν να χωνέψουν ότι εγώ προτιμώ να στέλνω το παιδί μου σε ένα ιδιωτικό σχολείο και όχι να έχω iphone 6s, ipad, gps, blueray κλπ κλπ
Και ξέρετε κάτι; Aυτοί που το παίζουν Τσε Γκεβάρα είναι αυτοί οι νεόπλουτοι που χάσανε την αίγλη τους και δεν ξέρουν πως να το διαχειριστούν και όχι οι πραγματικοί μεροκαματιάρηδες οι οποίοι τρέμουν το φόρο που θα επιβαρύνει τα φροντιστήρια και δεν ασχολούνται καθόλου με το δικό μου ΦΠΑ
Σε αυτούς λοιπόν τους κακόβουλους που έχουν λυσσάξει έχω να πω κάτι τελευταίο:
Εγώ θα το βρω το 23% και θα το πληρώσω γιατί είμαι ένας ξεφτιλισμένος ξεπουλημένος δεξιός αριβίστας παλιοτόμαρο εκμεταλλευτής αμερικανόφιλος γερμανόφιλος και άλλα πολλά… αλλά κι εσείς βρείτε Zantac για να το χωνέψετε!

Γιώργος Ριζόπουλος

ΥΓ: όποιος εκνευριστεί ας με διαγράψει από φίλο, θα το ξεπεράσω, έχω λεφτά και για ηρεμιστικά…
ΥΓ2: ε μα πια…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου