5.1.17

Προς την αξιότιμη Κυβέρνηση…



Αξιότιμοι κύριοι, είχα και εγώ 322 ευρώ (οικονομίες δύο ετών) και αποφάσισα να τις βάλω στην τράπεζα, γιατί όπως είπατε δεν πρέπει να αποκρύπτουμε χρήματα. Ως έντιμος πολίτης είπα να το κάνω. Ξαφνικά όμως με ενημερώνουν ότι μία συμπολίτης, η οποία έχει λέει από δωρεές Ελλήνων συμπολιτών μας, 340.000 ευρώ, αλλά ενώ τις τα έκαναν δωρεές Ελληνες συμπολίτες, θεώρησε σωστό τις δωρεές των Ελλήνων, να τις πάει σε ξένες τράπεζες της Βουλγαρίας και κάπου αλλού. Αποφάσισα λοιπόν, ότι δεν είμαι κορόιδο εγώ και κράτησα τα 322 ευρουλάκια μου στο στρώμα




Μετά σκέφτηκα, 20 χρόνια δουλεύω στο ελεύθερο επάγγελμα ως ιδιώτης, έχω πτυχίο μεταπτυχιακό και διδακτορικό, γιατί να μην πάω να διοριστώ και εγώ; Και τι μου είπαν κύριοι της Κυβέρνησης; Πρέπει να έχω σύζυγο Πρωθυπουργό, γιατί μόνο αυτός διορίζει ή μόνο αυτός μπορεί κάποιον δάσκαλό πχ να τον διορίσει σε ένα χρόνο από δάσκαλο δημοτικού σε καθηγητή Πανεπιστημίου. Έτσι αφού δεν έχω πρόχειρο σύζυγο Πρωθυπουργό, ξαναγύρισα και δουλεύω 15 ώρες ημερησίως… 
Σ.Σ. δεν έχω και εραστή μέλος του κόμματος να με βολέψει κατά πως συνηθίζεται, όπως μου είπαν…


Μετά μου είπαν ότι θα πληρώσω λέει εισφορές για υγεία σύνταξη το 26,95%. Να σας ρωτήσω κύριοι της Κυβέρνησης εσείς τόσα πληρώνετε; Εσείς έχετε εργασθεί επί 30 χρόνια 15 ώρες ημερησίως; Γιατί να σας πληρώσω εγώ που μια ζωή διάβαζα σαν σκυλί, εργαζόμουν σαν σκυλί και πλήρωνα σαν σκυλί; Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία αδιάβλητα μαζί όσοι κυβερνάτε 15 ώρες ετησίως δεν έχετε εργασθεί ποτέ στον εργασιακό σας βίο. Και περιμένετε να σας πληρώσουμε όλοι εμείς που δουλεύουμε σαν σκύλοι; Να σας δώσουμε το 70% του εισοδήματός μας; Αντέστε παραπέρα μην σας πω κάτι πιο βαρύ… 
Σ.Σ. και να ήταν και ανταποδοτικά όπως παντού να τα πληρώσω, αλλά να πληρώνω για να πάρω την εθνική σύνταξη και να συνεχίσουν να παίρνουν σύνταξη όσοι πλήρωναν 3 και 60, δεν θα το κάνω ούτε εγώ ούτε κανένας άλλος.
Και μετά λέει βγήκαν και οι νέοι φόροι, εκτός από τους έμμεσους, θα πληρώνω δηλαδή για ποσά πάνω των 40.000 ευρώ 45%. Δηλαδή για κάθε 10.000 ευρώ άνω των 40.000 θα σας δίνω 4.500;
Δηλαδή θα δουλεύω 15 ώρες κάθε μέρα και το βράδυ θα πηγαίνω σπίτι να σας στέλνω τα χρήματα; Σκέφτομαι ότι π.χ ένας Καρδιοχειρουργός βγαίνει να εργασθεί στα 40 του, με την επιστήμη του δίνει ζωή σε ασθενείς, έχει σπουδάσει 15 χρόνια και του λέτε ότι θα δουλεύει και θα σας δίνει το 70%; 'Εχει και άλλους έξυπνους το σόι σας; Σκέφτομαι έναν υδραυλικό που όλη μέρα τρέχει και ασχολείται με τα.... και οφείλει να σας δώσει ομοίως το 70%; Και ακόμα χειρότερα ένας με το μπλοκάκι που πληρώνει τα πάντα μόνος του να σας δώσει τα ίδια λεφτά;
Τέλος πάντων κύριοι της Κυβέρνησης, δεν σας λέω τι θα πάρετε, το λέει ο σοφός λαός.... Όμως εκτός από την Κυβέρνηση υπάρχει και η Δικαιοσύνη. Η πολιτική αλητεία έχει πλέον ονοματεπώνυμο.
Ελπίζω να βρεθούν εισαγγελείς και δικαστές και να σας δικάσουν για την δήμευση της περιουσίας του κάθε πολίτη που εργάζεται σκληρά
Κυρίως όμως να σας δικάσουν γιατί υφαρπάξετε την εξουσία και καταστρέφετε έναν ολόκληρο Λαό.

Μπιάνκα

ΥΓ- σύμφωνα με αποφάσεις του Λαού, μην τολμήσετε να βγείτε στους δρόμους, γιατί αν τολμήσετε θα δείτε τα γεμιστά όχι στο πιάτο σας αλλά κάπου αλλού πάνω σας. Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες αποφάσεις, το σανό σας τελείωσε, τώρα έρχονται πετριές!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου