7.2.17

Συνάντηση με έναν πρώην ψηφοφόρο του ΣΥΡΙΖΑ...



Εξαιρετική εμπειρία και απόλαυση μου προσέφερε ένα περιστατικό που έλαβε χώρα σήμερον περί τις 13:50 ημέραν Δευτέραν της 6ης Φεβρουαρίου του σωτηρίου έτους 2017 επί συγκυβερνήσεως Τσίπρα-Καμμένου (μεγάλη η χάρη τους...!).




Συναντήθηκα στο δρόμο με γνωστό μου, ψηφοφόρο του ΣΥΡΙΖΑ, υπέρμαχο του ΟΧΙ και μετά την ανταλλαγή ευχών δια την έλευσιν της νέας εβδομάδος, παρατήρησε ότι "δεν πάμε καθόλου καλά" και δεν ξέρει τι να ψηφίσει. Εγώ του (υπ)έδειξα αμέσως την προτίμησή μου στον ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη Τσίπρα! Ο συμπαθής συνομιλητής μου τινάχθηκε και κόντεψαν να του φύγουν οι τσάντες με τα ψώνια από τα χέρια...



"Τι είναι αυτά που λες ρε Λουκά, με δουλεύεις;", μου είπε σε αυστηρό τόνο και με αυστηρό ύφος. 
Του απαντώ μεταξύ σοβαρού και αστείου ότι "θα ψηφίζω Τσίπρα μέχρι να φτάσει η σύνταξή σου στο μισό, τα παιδιά σου να πληρώνονται για την εργασία τους με δωροεπιταγές, να πάει το αφορολόγητο στα 1.000 ευρώ, να πάει ο ΦΠΑ στο 30%, να πληρώνεις διπλάσιο ΕΝΦΙΑ από τον σημερινό, να περιμένεις 2 ώρες στη στάση για λεωφορείο, να πεθαίνεις στο νοσοκομείο, να διαλύονται σχολεία και πανεπιστήμια από αλήτες" και μερικά ακόμη...
"Και συ πουλημένος είσαι;", με ρώτησε... κομψά αλλά σε υψηλό τόνο.
"Σκέφτομαι αριστερά και δεν δέχομαι να αμφισβητείς την περηφάνεια και την αξιοπρέπειά μου" του λέω εμφανώς ειρωνικά. "Άλλωστε αριστερός δεν είσαι και συ;" του επισημαίνω με ειρωνικό τρόπο.
"Αυτός ο (μπιπ) μας κορόιδεψε και μας διαλύει και εσύ μου λες να τον ψηφίσω; Αυτοί δεν είναι αριστεροί, αλλά διάολοι" μου ανταπάντησε.
"Αν δεν δω να βάζουν μυαλό και άλλοι εκατοντάδες χιλιάδες σαν κι εσένα, εγώ θα ψηφίζω Τσίπρα και Αριστερά" του είπα.
Κούνησε το κεφάλι του, αντιλαμβανόμενος έστω και λίγο... αργά το μήνυμα που ήθελα να του περάσω και συνεχίσαμε ο καθένας στον δρόμο του. Διαισθάνθηκα ότι... αισθάνθηκε ντροπή και ταπείνωση!

Λουκάς Γεωργιάδης

Σ.Σ.: ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ... Η... ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΔΩΡΟ ΤΟ "ΣΟΥΞΕ" ΤΟΥ ΜΠΑΛΑΦΑ "ΑΝΤΕ ΠΑΕΝΕ ΑΠΟ ΔΩ"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου