11.9.17

Κε Πρωθυπουργέ, δεν θα με ένοιαζε αν…



Δεν θα με ένοιαζε που δεν ξέρεις Γεωγραφία και μπερδεύεις την Μυτιλήνη και την Λέσβο, αν ήσουν ο γείτονάς μου έτσι απλά. Δεν θα με ένοιαζε που δεν μιλάς αγγλικά, αν ήσουν αδερφός της κολλητής μου




Δεν θα με ένοιαζε που δεν ξέρεις Ιστορία, αν ήσουν ο συμμαθητής μου που δεν άνοιγε βιβλίο. Δεν θα με ένοιαζε που λες ψέματα, αν ήσουν ο μεγαλομανής φίλος μου που είσαι ψώνιο. Τώρα όμως με νοιάζει γιατί : Είσαι ο Πρωθυπουργός της Πατρίδας μου και  δεν ανέχομαι να μην ξέρεις Γεωγραφία. Πώς να το κάνουμε;  



Θα μας λείψει κανένα κομμάτι και δεν θα το πάρεις είδηση. Δεν ανέχομαι να μην ξέρεις Αγγλικά. Σε ποια γλώσσα θα πας να διαπραγματευτείς για τα δίκαια μου και τα δίκαια του τόπου; Με μεταφραστή; Με το google translation;
Δεν ανέχομαι να μου λες ψέματα κατάμουτρα, να με φτύνεις, να μου λες πριν δυο χρόνια ότι θα καταργήσεις τον ΕΝΦΙΑ και χθες να μου λες «ότι δεν είναι άδικος φόρος».
Δεν ανέχομαι να μην ξέρεις Ιστορία, γιατί Πρωθυπουργός που δεν ξέρει Ιστορία δεν μπορεί να έχει τα ηνία της Πατρίδας. Η Ιστορία μας μαθαίνει, μας διδάσκει και μας κάνει σοφότερους.
Δεν ανέχομαι να μου λες ότι θα κοιτάξεις τον ιδιωτικό τομέα, εσύ που τον κατέστρεψες, εσύ που στη θέση ενός εργαζόμενου των 900 ευρώ πήρες δύο με 400 ευρώ. Ζήσε την οικογένειά σου με 400 ευρώ να δω σε ποιο Hill θα βάλεις  το παιδί σου.
Δεν ανέχομαι εσύ που είσαι κατά της ιδιωτικής παιδείας να στέλνεις τα δικά σου παιδιά στο Hill.
Δεν ανέχομαι να διορίζεις με χρήματα που σου δίνω εγώ τον κάθε άσχετο Καρανίκα, όταν πτυχιούχοι με μεταπτυχιακά και διδακτορικά δουλεύουν σε delivery.
Δεν ανέχομαι να διορίζεις την σύζυγό σου από δασκάλα πληροφορικής στο δημοτικό, να την πηγαίνεις σε ΤΕΙ καθηγήτρια και ακολούθως να την μεταθέτεις στο Πολυτεχνείο.
Δεν ανέχομαι την οικογένεια του Γραμματέα σου να την διορίζεις σε υπουργεία και να πληρώνονται με δικά μου χρήματα. 
Δεν το ανέχομαι να έχει τα ηνία άνθρωπος χωρίς  Παιδεία και ήθος, χωρίς αρχές και αξίες.
Ισως αυτό που έγραψε ο σύμβουλός σου Καρανίκας, για την Eldorado και το κατέβασε μετά την κατακραυγή,  θα έπρεπε να το γράψει για σένα μήπως;

Μπιάνκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου