25.4.17

The Sniper at the Gates of Dawn...

The Black Angels






ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 1547-1688: ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ…



Εκτός από τα οθωμανικά φιρμάνια και άλλα επίσημα έγγραφα, την Θεσσαλονίκη έχουν περιγράψει από τον 16ο έως τον 20ο αιώνα και σημαίνοντες Ευρωπαίοι. Τις μαρτυρίες αυτών δημοσίευσαν οι μελετητές Αλέξανδρος Γρηγορίου και Δρ Ευάγγελος Χεκίμογλου. Ευρωπαίοι γράφουν τον 16ο και τον 17ο αιώνα ως εξής:






* 1547, Pierre Belon, Γάλλος γιατρός, φυσιοδίφης και από το 1560 καθηγητής στο Πανεπιστήμιο των Παρισίων: Όταν αναχωρήσαμε από το όρος Άθως για να μεταβούµε στη Θεσσαλονίκη φθάσαμε εύκολα εκεί, σε δύο ημέρες. Η Θεσσαλονίκη είναι μεγάλη πόλη, πολύ φημισμένη και πλούσια, την οποία αναφέρει ο Απόστολος Παύλος. Εκεί η πανώλη προσέβαλε τόσο τους κατοίκους, που εγκατέλειψαν την πόλη και τα υπάρχοντά τους. Οι Τούρκοι, ανάμεσα σε όλες τις άλλες εθνότητες, είναι αυτοί που δείχνουν τη μικρότερη επιθυμία να απομακρύνουν όσους προσβλήθηκαν από την πανώλη, γεγονός που παρατηρήσαμε…

Λε Πεν + Μελανσόν = Ροτσίλντ!



Από ενορχηστρωμένη αντίδραση στον δικομματισμό, οι Γάλλοι ψήφισαν μαζικά κάθε τι το «εναλλακτικό», με αποτέλεσμα να ευνοηθεί τελικά ο εκλεκτός του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου και των οικείων του μέσων. Αυτό συνέβη με προετοιμασία και ζυμώσεις. Για να επιβληθεί το «νέο» ίσχυσε ένα σκληρό «διαίρει και βασίλευε».



Πρώτα και κύρια, καθ’οδόν προς τις προεδρικές εκλογές στη Γαλλία δολοφονήθηκαν δύο πολιτικές προσωπικότητες: ο πρόεδρος Ολάντ και ο Φρανσουά Φιγιόν. Συγχρόνως ενισχύθηκαν τα άκρα. Δημιουργήθηκε, έτσι, χώρος για έναν κεντρώο υποψήφιο...



Το πιο "σκληρό" ριάλιτι του πλανήτη! Χα χα χα …



Ξεκίνησα από την αρχή να βλέπω το Σαρβάιβορ, πιστεύοντας πως θα είναι κάτι σαν ζωντανό ψυχολογικό-κοινωνικό πείραμα, μια ευκαιρία δηλαδή για να δω να ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια μου η πραγματική ανθρώπινη φύση, χωρίς λούστρα και φιοριτούρες, η υποκρισία, οι λυκοφιλίες, οι λοβιτούρες, οι ιδιοτέλειες, και γενικά όλες εκείνες οι συμπεριφορές που στην κανονική ζωή τις κρύβουμε επιμελώς. Και ως ένα βαθμό έτσι έγινε, με αποτέλεσμα να συνεχίσω να το παρακολουθώ μαζί με άλλα τρία και βάλε εκατομμύρια Έλληνες.




Μέχρι που άρχισαν να μπαίνουν ψύλλοι στα αφτιά μου, με τις διάφορες ματσακονιές που άρχισαν να γίνονται γνωστές, όπως π.χ. κάτι φωτογραφίες των παικτών με κινητά στην παραλία, κάτι άγνωστες στο κοινό διανυκτερεύσεις σε «νοσοκομεία», κάτι βόλτες με βανάκια στο κέντρο της πόλης, κλπ. Με αποκορύφωμα τις πρόσφατες αποκαλύψεις από κάποιους που βγήκαν από το παιχνίδι  και «μαρτύρησαν» ότι κάποιοι (και καλά λαϊκά παιδιά) δεν είναι στην πραγματικότητα αυτό που δείχνουν προς τα έξω, δεν πεινάνε, δεν υποφέρουν, αλλά τουναντίον βρήκαν  τρόπους (στη ζούλα) να εξασφαλίζουν τρόφιμα συναλλασσόμενοι με πρόθυμους ιθαγενείς…

Οι νεοφιλελεύθεροι μπολσεβίκοι…



Εάν ρωτήσει κανείς τους Έλληνες γιατί σκύβουν υποτακτικά το κεφάλι, θα του απαντήσουν πως αναζητούν κάποιον ηγέτη που θα μπορέσει να κρατήσει το λάβαρο της επανάστασης, οδηγώντας τους στην έξοδο από την κρίση.




«Δημοκρατία σημαίνει ότι, πρέπει να βλέπει κανείς πως υπάρχει μία ποιοτική διαφορά ανάμεσα στην καταπίεση και στην ελευθερία. Για τους απλούς ανθρώπους  η ελευθερία μεταφράζεται στο να έχουν καθαρό νερό, να έχουν ηλεκτρισμό, να μπορούν να ζουν σε ένα αξιοπρεπές σπίτι, να έχουν μία καλή δουλειά, να μπορούν να στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο και να διαθέτουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη»...


Η δικτατορία των αμαθών πλησιάζει…



Τους μηχανισμούς και διαδικασίες μέσω των οποίων η ημιμάθεια και η αμάθεια διαβρώνουν την λειτουργία της Δημοκρατίας στην Ελλάδα και διεθνώς, περιέγραψε στην διάλεξή του με τίτλο «Η τυραννία της αμάθειας», ο καθηγητής στην École des Hautes Études en Science Sociales του Παρισιού, κ. Γιώργος Δερτιλής στο πλαίσιο του 2ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών.



Τόνισε ότι η αμάθεια και η ημιμάθεια σκεπάζουν τις σημερινές ανθρώπινες κοινωνίες και αναφέρθηκε ειδικώς στην διαρκή και σταδιακή υποβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος κατά την 30ετία 1980-2010. Ο κ. Δερτιλής αναφέρθηκε στην συγκεκριμένη περίοδο και υπενθύμισε κείμενό του με τίτλο «Δωρεάν Πτυχίο»…